La www.clickwave.ro, la fel cum ai cumparat simplu, returnezi simplu, fara batai de cap. Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier. Produsele pot fi returnate completand formularul de retur AICI
Inainte de a returna un produs citeste conditiile de retur specifice produsului, detaliate mai jos.
Politica de returnare
1. Date generale
2. Conditii generale de retur
3. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
4. Produse livrate gresit
1. Date generale
1.Date generale
Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la www.clickwave.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile calendaristice, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr. 34/2014, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Termenul de 14 zile calendaristice prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator;
b) pentru servicii, din ziua încheierii contractului;
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Dreptul de retur in 14 zile calendaristice se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.clickwave.ro
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Conform Ordonantei nr. 34/2014 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre comerciant. Banii vor fi virati in contul valid al cumparatorului.
Returnarea produselor se face prin serviciul de curierat agreat. Te rugam sa completezi formularul de contact si produsul va fi preluat de catre un agent al serviciului de curierat in vederea returnarii catre vanzator.
Dupa aprobarea formularului de retur, vei fi notificat prin e-mail asupra cererii de retur, urmand ca produsul sa fie ridicat de catre un curier in aproximativ 2 zile lucratoare, de la adresa specificata de tine.
In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata.
Returnarea banilor:
In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, New Wave se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 14 zile de la receptionarea produsului de catre vanzator in contul indicat, intr-un cont viabil al cumparatorului.
2. Conditii generale pentru retur:
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu sigile intacte, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, sigilii deteriorate, lovituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, sigile deteriorate, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului.
- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
3. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa New Wave Business la email: office@nwb.ro si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
4. Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor, sau contactarea echipei New Wave Business la telefoanele si adresele de pe site. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de New Wave Business . Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru Formularul de Retur. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de New Wave.
Observatii generale - Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.